Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.14258/216
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPusat Komunikasi Korporaten_US
dc.contributor.authorUniversiti Malaysia Perlisen_US
dc.date.accessioned2023-06-07T15:36:24Z-
dc.date.available2023-06-07T15:36:24Z-
dc.date.issued2021-11-29-
dc.identifier.otherphoto202305332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.14258/216-
dc.description.abstractBengkel Cadangan Agihan Bajet 2022 bersama Ketua Kluster dengan Ketua-Ketua Jabatan bagi membincangkan hala tuju agihan bajet yang akan diagihkan kepada setiap PTj bagi kegunaan belanja mengurus pada tahun 2022. Berlangsung pada 29 November 2021 di Ruang Makan Auditorium, Aras 2, Bangunan Canselori, UniMAP. Bengkel ini bertujuan untuk Jabatan Bendahari membuat agihan yang seadil-adilnya kepada semua PTj berdasarkan kepentingan bersama dalam usaha untuk melaksanakan penjimatan yang telah diterapkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)en_US
dc.format.extent3000 pixels x 2000 pixels , col. photo., jpgen_US
dc.language.isomyen_US
dc.rightsRuang Makan Auditorium, Aras 2, Bangunan Canselori, UniMAP.en_US
dc.subjectBengkel Cadangan Agihan Bajet 2022 bersama Ketua Kluster dengan Ketua-Ketua Jabatanen_US
dc.subjectYbhg. Lt. Kol. Prof. Dato' Ts. Dr. Zaliman Saulien_US
dc.titleBengkel Cadangan Agihan Bajet 2022 bersama Ketua Kluster dengan Ketua-Ketua Jabatanen_US
dc.typeImageen_US
dc.relation.conferenceBengkel Cadangan Agihan Bajet 2022en_US
dc.rights.holderPerpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra, Pauh Putraen_US
item.languageiso639-1my-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeImage-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextrestricted-
Appears in Collections:Photographs - PKK
Files in This Item:
File Description SizeFormat Existing users please
photo202305332.JPG2.39 MBJPEG    Request a copy
Show simple item record

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.